یک بار میخوابیدم ویگه بیدار نمی شودم🥀😔

یک بار میخوابیدم ویگه بیدار نمی شودم🥀😔
دیدگاه ها (۲)

واقعا اگه بمیرم همچی درست میشه...

بخاطر اینکه لبخند میزنم همه فکر می کنن که حالم خوبه...

کاش هیچوقت به دونیا نمیومدم...

چا اون وو💞

شّاکه شودم😂

عههه 300 تایی شودم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط