چه حساس قشنگیم

چه حساس قشنگیم
توقلب تو رو دارم...
دیدگاه ها (۴)

چا اون وو💞

کاش هیچوقت به دونیا نمیومدم...

دقیقافالو کنی فالو میشی..

فقد سه روز مونده تا یونگی برگرده💜

همه ما با تفاوت هامون قشنگیم:)همدیگه رو مسخره نکنیم...:)

نمیگم جزو اشتباهات مونه یه تنوع هم هست ولی جدی همه جوره قشنگ...

واقعا اخلاقی گوهی دارم نمیدونم چرا باید آنقدر حساس باشم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط