من اگه تو یک جمله توصیف میشدم 🛐🛐

من اگه تو یک جمله توصیف میشدم 🛐🛐
دیدگاه ها (۱۴)

من که اصلا سینگل نیستم 😊واکنش دماغم : بزار دنده ۳ بریمممم

منی که هم شهریور هم entp هستم 😀

کی اونجارو دید 🔞

گایز یکم ممکنه کم فعالیت کنمدرس به گام داد🗿 خلاصه یک هفته ش...

با یه جمله ی غمگین زندگیت رو توصیف کن..حمایت؟

اگه تو یه جمله بخوای حال امروزتو بگی، اون جمله چیه؟ :)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط