من که اصلا سینگل نیستم 😊

من که اصلا سینگل نیستم 😊
واکنش دماغم : بزار دنده ۳ بریمممم
دیدگاه ها (۰)

منی که هم شهریور هم entp هستم 😀

من ترکیب پایه و درس خون و گنگ = مرموز و باهوش و لاتی

من اگه تو یک جمله توصیف میشدم 🛐🛐

کی اونجارو دید 🔞

بنده دیگه از این لحظه به بعد سینگل نیستم💅

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط