فقط‌میرم...

فقط‌میرم...
دیدگاه ها (۰)

شاید‌زیادی‌حق‌بود

وحالا‌دیگه‌منتظر‌نمیمونم

همه از جوابش میترسن....

☆••چون••☆

داد میزنم ای وای ای وای دارم میرم به گاتهام دارم میرم به گات...

فقط میرم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط