شاید‌زیادی‌حق‌بود

شاید‌زیادی‌حق‌بود
دیدگاه ها (۱)

وحالا‌دیگه‌منتظر‌نمیمونم

واهایییی صداشششش

فقط‌میرم...

همه از جوابش میترسن....

شاید یک‌روزی بنویسم: پای این روزها موهای زیادی سفید شد، اشک‌...

تو بی نظیری فرشته خدا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط