تازگیا زدم تو فاز پست منحرفانه 🤣🤣

تازگیا زدم تو فاز پست منحرفانه 🤣🤣
دیدگاه ها (۵)

خودت گفتی مثلثه بی پدر 🤣

الآنم از فاز منحرف درآمد رفتم تو فاز فشار خوردن 🤣

نمی‌دونم والا ما که سینگلیم 🤣

چیزی نمیگم همه چیز واضحه

امروز زدم تو فاز تهکوک😁

آقا بد زدم تو فاز آقای پلانکتون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط