چیزی نمیگم همه چیز واضحه

چیزی نمیگم همه چیز واضحه
دیدگاه ها (۱)

نمی‌دونم والا ما که سینگلیم 🤣

تازگیا زدم تو فاز پست منحرفانه 🤣🤣

عه منو دوستام پیدا شدیم

آقا ما با کیوتا کار نداریم 🤣

اونو با من مقایسه نکن عزیزم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط