ولی داستایفسکی.....‌‌

ولی داستایفسکی.....‌‌
دیدگاه ها (۰)

نه من گریه نمی کنم...)؛

جدیدا میخوام کتابم بزارم ....

به همین راحتی منو میشناسی.

کسی که اینجوری نگاش میکنی رو تگ کن.

بقیه: چرا داستایفسکی نویسنده مورد علاقته؟داستایفسکی:

فیودور داستایفسکی:)

فیودور داستایفسکی:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط