نه من گریه نمی کنم...)؛

نه من گریه نمی کنم...)؛
دیدگاه ها (۵)

جدیدا میخوام کتابم بزارم ....

......‌ ‌ ‌ ‌ как дикая девчонка ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌

ولی داستایفسکی.....‌‌

به همین راحتی منو میشناسی.

کصشعر

به همشون دلداری دادم.........و خودم دور از چشمشون طوری گریه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط