پیر شدیم تو روزایی که جوونی حقمون بود ...!

دیدگاه ها (۱۳)

خسته از حرف شنوی .یه خونه ی کوچیک .باشم با اون آروم...!!!

آینده داره مغزشو میگاد هر روز...!

و ما سالها اندوه را به دوش کشیدیم و صبح طلوع نکرد...!

- بچگی نکرده بزرگ شدیم ، جوونی نکرده پیر . .

تو اوج جوونی پیر شدم 💔😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط