خسته از حرف شنوی .یه خونه ی کوچیک .باشم با اون آروم...!!!

دیدگاه ها (۱۸)

پیر شدیم تو روزایی که جوونی حقمون بود ...!

آینده داره مغزشو میگاد هر روز...!

زندگی من وقتی تو خونه ی خودم تنها باشم 💞

یه هدیه ی کوچیک برای ویکتوریا جونننم🌸💞♥️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط