تو یاد مایی و ما یاد هر کسی جز تو ..........

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
بنام خدا وند حی و رحیم
دیدگاه ها (۱)

چه زیباست یاد خدا

نزدیک ترین راه به حسین رقیه است

اگر دنیا امام حسین نداشت _ ارزش ماندن نداشت ۰

ای انسان بیاد آور که خدا تو را می بیند

عزیز من اندکی صبر شاید معجزه ای رخ دهد

ایران هست ، ما هستیم ، حتی بزرگتر از قبل

او فقط رهبر نبود ، پدر یک ملت بود

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط