اگر دنیا امام حسین نداشت _ ارزش ماندن نداشت ۰

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
شهادت حیات ابدی است ۰
« آهنگ این کلیپ تغییر کرده است ، آهنگ از سایت کآشوب » ۰
دیدگاه ها (۱۴)

تو یاد مایی و ما یاد هر کسی جز تو ..........

چه زیباست یاد خدا

ای انسان بیاد آور که خدا تو را می بیند

بنام خدا یی که هر چه داریم از اوست

ایران هست ، ما هستیم ، حتی بزرگتر از قبل

برای هدایت و یاوری پروردگار ت کافی ست

بسم الله الرحمن الرحیمسلام دوستیا ارحم الراحمین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط