بنده او تی فورم شما بگید؟

بنده او تی فورم شما بگید؟
دیدگاه ها (۰)

اره میتونی-😔🍌

من با دینامیت و باتر ارمی شدم. شما چی؟

والا چی بگم خب متنه اهنگاشونو نمینویسن خودشون ک

بنده: نیاگاراپوپوووووو همینطور پارتی پارتی یههع

آهنگ بی تی اس نظرتون را بگید اگر درخواستی دارین داخل کامنت ب...

دوستان بنده نیازمند کاچان هستم کسی هست بیاد لطفا بگید😭🛐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط