اره میتونی-😔 💕

اره میتونی-😔 💕
دیدگاه ها (۰)

من با دینامیت و باتر ارمی شدم. شما چی؟

خب درست میگفت 😃💕

بنده او تی فورم شما بگید؟

والا چی بگم خب متنه اهنگاشونو نمینویسن خودشون ک

تو میتونی خنجر رو تو قلبم فرو کنی و من بابت خونی شدن دستات ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط