اون منم

اون منم
ولی از اونجایی که با درونگرا بودنم قاطی شده خیلی کم پیش میاد
دیدگاه ها (۲۷)

چراا خب مریضین مگه عه😂

من چرا یاد مادر بزرگ پسره تو فیلم وقتی زندگی بهت نارنگی میده...

رکب خوردیم😔😂

اعتقادی ندارم.. 😂به وقتش اره ولی 90 درصد از عقل خبری نیس

منم از اونجایی که خیلی به حرف مامانم گوش میدم. با مامانم موا...

منم پز آرمی بودنم رو میدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط