چراا خب مریضین مگه عه

چراا خب مریضین مگه عه
😂
دیدگاه ها (۲۹)

من چرا یاد مادر بزرگ پسره تو فیلم وقتی زندگی بهت نارنگی میده...

بله😂

اون منمولی از اونجایی که با درونگرا بودنم قاطی شده خیلی کم پ...

رکب خوردیم😔😂

چراا خب

عه عه 😕😅🤦‍♂️اصلا ما مگه فضولیم

مگه میشه تورو بره عه یادم ؟؟ ❤️‍🩹#قفلی #دپ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط