حالم خوب است !

حالم خوب است !
این روزها چشمانم زیبایی‌ها را
قشنگ‌تر می‌بیند و رنگ دوست داشتنم
از همیشه پررنگ‌تر است !
پرده‌ی تیره‌ی بدبینی را کنار زده‌ام
و انتخاب کرده‌ام به روی دنیای
غم‌ها لبخند بزنم و بدون پلک
بر هم زدنی از کنارشان بگذرم.
حالم خوب است و انتخاب کرده‌ام
شاد باشم و لحظه لحظه‌ی زندگی را
نفس بکشم !

"" حال خوووووب "

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌
دیدگاه ها (۱)

هر سقوطی پایان کار نیست...باران را ببین ...سقوطش زیباترین آغ...

چند پارتی تهیونگ

سفیر کبیر Grand Ambassador

عشق رمانتیک من❤😎پارت ۷۰بعداز کلی بگو مگو با تارا و خوش و بش ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط