به چه چیز تو انقدر وابسته شدم؟!

به چه چیز تو انقدر وابسته شدم؟!
دیدگاه ها (۰)

اگه میخاست خودش تا الان پیام داده بود..

بدترین حس هایی که هممون تجربه کردیم!!

دفعه قبل یادته چیشد؟!

تا کی قراره با هم بمونین!!

یهو شدم وابسته بهت🫠🤍

وابسته شدم بهش نه؟...#straykids #Han

الان که وابسته شدم میزاری میری🖤🥺

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط