بدترین حس هایی که هممون تجربه کردیم!!

بدترین حس هایی که هممون تجربه کردیم!!
دیدگاه ها (۴)

سادع نیس!!

نیمه شب.. بی صدا.. اشکام روی نامه ها!

اگه میخاست خودش تا الان پیام داده بود..

به چه چیز تو انقدر وابسته شدم؟!

هممون تجربه کردیم😅😅

دلم نیخواد که ناراحتتون کنم ولی..........

هممون حداقل به بار تجربه کردیم😂😂😂😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط