خداحافظی کردن از ادم مورد علاقت سخت ترینه و دردناک ترین ک

خداحافظی کردن از ادم مورد علاقت سخت ترینه و دردناک ترین کاره❤️‍🩹
دیدگاه ها (۳)

ولی من دلم میخواد:)))

منو تو ایم @tanos.1995

فکر نکنممم

اونی که گفت بری رو فقط میخوام بگ.....

اسکار سخت ترین خداحافظی هم میرسه به خداحافظی با سریالی که تو...

خداحافظی

تجربه کردم به نظرم سخت ترین کاره ....لایک ممی کنی من رو ؟؟؟❤...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط