فکر نکنممم

فکر نکنممم
دیدگاه ها (۰)

خداحافظی کردن از ادم مورد علاقت سخت ترینه و دردناک ترین کاره...

ولی من دلم میخواد:)))

اونی که گفت بری رو فقط میخوام بگ.....

کاش کاش یکم فقط یکم پشت هم دیگه باشیم اونجوری دنیا جای بهتری...

32 فک نکنممم

فعکک نکنممم💔

دلم پاکه؟فعککک نکنممم ها🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط