یکی بود.... یکی نبود... بیخیال… قسمت نبود…😩 🖤ــــــﮩﮩ٨ﮩــــﮩ٨ﮩﮩـ♡ـﮩﮩ٨ﮩــــﮩ٨ﮩﮩـــ ㅤㅤㅤ

🐾🥀
دیدگاه ها (۲)

من که واقعا گریم گرفت 🥺

یجوری بزنمت دهنت سرویس کنم 😂😒

بیچاره گناه داشت 😂🐾

اهنگ گوش میکنه خجالت بکش 😂😂

. . . ‌. . ....

‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌ 𝓖i᪲sֵֹֺֽo‌܏‌o sֹֺֽa︠۫y‌s‌ֵ ‌ ‌ּꩌׄ۫ ‌ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط