بیچاره گناه داشت 😂🐾

دیدگاه ها (۳)

یکی بود.... یکی نبود... بیخیال… قسمت نبود…😩 🖤ــــــﮩﮩ٨ﮩــــﮩ٨ﮩﮩـ♡ـﮩﮩ٨ﮩــــﮩ٨ﮩﮩـــ ㅤㅤㅤ

من که واقعا گریم گرفت 🥺

اهنگ گوش میکنه خجالت بکش 😂😂

#بخندی ام میگزره #نخندی ام میگزره پس بخند تا #خوش......... ┗━━━••••••••••━━🎀┛ ‍‌‎‎

بعد از مرگ یووا امپراطور خیلی زجر کشید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط