ولی سلیقه من نیستی...🤘😏👌😈

ولی سلیقه من نیستی...🤘😏👌😈
دیدگاه ها (۱۱)

😅👋

یا خوب میشی یا به درک🖤🥀

😏🤘🤘👌😈

دقیقا من و نوژا🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣❤❤

سلیقه هم سن و سالام VS سلیقه من🙃

اونها با این سلیقه سلیقه ی مارو مسخره میکنن🇮🇷؟

فهمیدم سلیقه ام توی انیمه با سلیقه پسرا توی انیمه یکیه🥺🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط