یا خوب میشی یا به درک🖤🥀

یا خوب میشی یا به درک🖤🥀
دیدگاه ها (۰)

دقیقا...🥀🖤

🖤🥀👌

😅👋

ولی سلیقه من نیستی...🤘😏👌😈

#به_وقت_دلتنگیکسایی که هیچوقت درک نشدن، درک کردنو خوب بلدن.

دقیقا🥲...... خیلی خوب درک کردم:)

چطوری اینقدر آدما و خوب درک می‌کنی ؟؟ چون خودم هیچ وقت درک ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط