سلیقه من اونیه که حتا نتونی بش نزدیک شی 💔:)

سلیقه من اونیه که حتا نتونی بش نزدیک شی 💔:)
دیدگاه ها (۰)

از این زندگی نکبت بار فرار کنم :(

چقد من :)

💔

💔

شوهرمه نزدیک شی(جر)اره😂

هیچ وقت صدتو نزار برای یک ادم چون زده میشه فقط خودت

نزدیک شی شوهرش دهنتو سرویس میکنه🫢😂یاکلاشما😌وای عالی بودد🤣#ای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط