چقد من :)

دیدگاه ها (۰)

💔

ولی من تنهایی...زخمامو بستم:)💔🥀

از این زندگی نکبت بار فرار کنم :(

سلیقه من اونیه که حتا نتونی بش نزدیک شی 💔:)

تو خیلی چیزا رو نمیدونی..! تو نمیدونی چقد یواشکی نگات کردم.....

وایییی خدااااا بچممممممم قربونششش برمممممممممم چقد تو خوشگلی...

چقد گوگولیه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط