داری منو میشکونی ...🥀💔

داری منو میشکونی ...🥀💔
دیدگاه ها (۰)

🥀

درعشق م̷ـــِْن اندوه است 💔

میگفت تو سرد و بی‌احساس نیستی، فقط خیلی وقته نتونستی کسی‌ رو...

♥️تو تمنای منو یار منو جان منیپس بمان تا که نمانم به تمنای ک...

منو داری.......مخاطب ؟ *کسایی که تو بیوممن*

منو دوست داری

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط