🥀

🥀
دیدگاه ها (۰)

درعشق م̷ـــِْن اندوه است 💔

روی هرکی دست گذاشتیمرومون پا گذاشتتنهامون گذاشتو رفت

داری منو میشکونی ...🥀💔

میگفت تو سرد و بی‌احساس نیستی، فقط خیلی وقته نتونستی کسی‌ رو...

نو کپشن😊🫸🏻(از جئون لذت ببرید🫴🏻)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط