خدایااااااااااااااااااااااااااا

خدایااااااااااااااااااااااااااا

اخه چرا باید اش اون موقع بمیره
نه واقعا چراااااااا باید بمیرهههههههه
من فکر کردم میره دنبال ایجی داشت میرفت ولی اون مردک بیشور اومد وسط همچیو خراب کرد
مردک بی پدر و مادر خدا نگم چیکارت نکنه


واییییی اگه ایجی بهفهمه
اش مرده خودشو تیکه پاره میکنه
دیدگاه ها (۰)

بیشتر آدم های تو انیمه مردنای خدااا ( افسوس خوردن )

خون مماغ

( قلب شکسته 💔 )

تنها چیزی که بعد دیدن این انیمه نصیب من شد افسردگی بود ( گری...

مهرو

پارت چهاردهمدر آغوش زندان ویو کوکهوف باز باید برم اون لیا گو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط