تنها چیزی که بعد دیدن این انیمه نصیب من شد افسردگی بود
تنها چیزی که بعد دیدن این انیمه نصیب من شد افسردگی بود
( گریه ، گریه ، گریه ، گریه ، گریه )
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
واقعا چرااااااا اش تو اون موقعه باید بمیرههههههههه هاااااااااااااااااا
هر انیمه ی گی که دیدم خیلی بد تموم شد 🤧💔
دوستان اگه انیمه ی گی میدونید که اخرش خوب تموم میشه لطفا بهم بگید👀
( گریه ، گریه ، گریه ، گریه ، گریه )
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
واقعا چرااااااا اش تو اون موقعه باید بمیرههههههههه هاااااااااااااااااا
هر انیمه ی گی که دیدم خیلی بد تموم شد 🤧💔
دوستان اگه انیمه ی گی میدونید که اخرش خوب تموم میشه لطفا بهم بگید👀
- ۷.۲k
- ۰۶ آذر ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۱۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط