دوباره تنهایی🥲

دوباره تنهایی🥲
دیدگاه ها (۱۳)

عزیزم گریه نکنیا من همیشه عشقتو (میخواستم)😔

دیدی آخرم کسی ک زد زیر قولمون و رفت تو بودی؟ من پای قولمون ...

تو رگی ای ندارم و فک نکنمم ع این ب بعد داشته باشم😔🥲

🥲

دوباره تنهایی😭فالو یادت نره

امشب و یادت دوباره،🖤🥀🪽#عزیز_آسمانی#دلتنگی#تنهایی#شخصیت_رمان#...

𝒑𝒐𝒓𝒐𝒇_𝒃𝒊𝒐#

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط