تو رگی ای ندارم و فک نکنمم ع این ب بعد داشته باشم😔🥲

تو رگی ای ندارم و فک نکنمم ع این ب بعد داشته باشم😔🥲
دیدگاه ها (۳)

دوباره تنهایی🥲

عزیزم گریه نکنیا من همیشه عشقتو (میخواستم)😔

🥲

😔

دوستان فک کنم این رفته اکسپلور من خبر ندارم …

خب وقت ندارم که از تو یکی متنفر باشم..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط