*محمود درویش چقدر قشنگ میگه:

*محمود درویش چقدر قشنگ میگه:

تـو نَه دوری تا انتظارت کشم
و نَه نزدیکی تا دیدارت کنم
و نَه از آن مَنی تا قلبم آرام گیرد
و نَه مَن محروم از توام تا فراموشت کنم
تـو در میانه‌ی همه چیز
دیدگاه ها (۰)

😞😞😞..دلتنگ توأم

تو تک ستاره ی منی برگرد..❤️😞😞😞

فکر منم باش..❤️🥺🥺.

گر شد ستمی بر سر کوی تو، به من شد❤️..➳‌‌   ⃟

محمود درویش می‌گه:نه دوری که منتظرت باشم و نه نزدیک که به آغ...

« عروسک من »Part 3 پرش زمانی به دوساعت بعد : ویوی محنا : ما ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط