😞😞😞..دلتنگ توأم

😞😞😞..دلتنگ توأم
دیدگاه ها (۰)

تو تک ستاره ی منی برگرد..❤️😞😞😞

دگر بعد تو عاشقی ممنوع.. ❤️😞

*محمود درویش چقدر قشنگ میگه:تـو نَه دوری تا انتظارت کشمو نَه...

فکر منم باش..❤️🥺🥺.

بی وفا

ع ش ق

عمری نمانده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط