اگرپول داشته باشی

اگرپول داشته باشی
بهت زنگت میزنن
سراغت میگیرن
دیدگاه ها (۰)

باماسردرفتارنکن ای زندگیماکسی رابرای آغوش گرفتن نداریم💔🥀😔

من دل نفرین کردم ندارمپس دعایت میکنم

حرمت ها را نشڪنیم شاید۰۰۰۰۰۰ روزے جایے بہ دلیلے مجبور باشیم ...

همیشه بزگترین ضربه ها رو عزیزترین کسا بهت میزنن🖤

وقتی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط