باماسردرفتارنکن ای زندگی

باماسردرفتارنکن ای زندگی
ماکسی رابرای آغوش گرفتن
نداریم

💔🥀😔
دیدگاه ها (۰)

دکترمیشه یع چیزی بگی که حالم خوب بشه...!!!

رنگ پیرهن مشکی چه به ما می آید غم در این شهر جدا غصه جدا می ...

اگرپول داشته باشی بهت زنگت میزنن سراغت میگیرن

شبهای زیادی مردم. تا در اخر در اغوش چشمانت زندگی کنم:)

آدم مهم زندگی کسی بودن هم واقعا جالبه ها《والا ما که هیچ تجرب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط