خنده ها مردند:) گریه ارزان شد ):

دیدگاه ها (۰)

دیگه اصلا نمونده نایی که بخوام بکنم بحث من !

صبر میکنم تا تو برگردی :)

یعنی بی تو چی میشه *

یادت بمونه که !

آیدل هایی که مردند 🖤😭😢

تا حالا با خنده کسی، گریه کردی؟#رهبر_شهید #دلتنگی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط