دیگه اصلا نمونده نایی که بخوام بکنم بحث من !

دیدگاه ها (۱)

صبر میکنم تا تو برگردی :)

*

خنده ها مردند:) گریه ارزان شد ):

یعنی بی تو چی میشه *

دیگه نایی نمونده...!)))من تنهایی اندازه کل اَبرا باریدم الان...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط