امیدم بودی ازدستم رفتی

دیدگاه ها (۲)

آخه بیشرف بی ذات لاقل بایکی میرفتی که ازسر.....باباش افتاده ...

نامردهاکارشون همینه....

اوس کریم میشنوی صدامو.....

امیدم بودی...از دستم رفتی !.......#ادیت #تکست_گرافی #غمگین #...

اینقدر دلتنگش بودی رفتی پیش حاجی😭😭😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط