نامردهاکارشون همینه....

دیدگاه ها (۴)

امیدم بودی ازدستم رفتی

آخه بیشرف بی ذات لاقل بایکی میرفتی که ازسر.....باباش افتاده ...

اوس کریم میشنوی صدامو.....

بعدتر....

وایییییی همینه دقیقا همینه😑لایک و فالو یادت نرهᰔ

همینه ..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط