r.aha 78405320

دیدگاه ها (۰)

بدون اون نمیتونم.....

چشمات زیباست؛درست مثل چشم های آهو....

زندگی همینه؛ با ناراحتی چی رو میخوای درست کنی؟هوم؟

چطور بهت بگم ناراحتم فقط چون؛.....

از من به شما نصیحت صدا رو کم کنید 🗿

@xrewv#یونگی #شوگا #بی_تی_اس #suga #yoongi#agust_D #bts

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط