چطور بهت بگم ناراحتم فقط چون؛.....

چطور بهت بگم ناراحتم فقط چون؛.....
دیدگاه ها (۰)

زندگی همینه؛ با ناراحتی چی رو میخوای درست کنی؟هوم؟

دارن میرن دبی؟؟؟؟

جیهوووپپ...

اگه ناراحتم کنی من به کی بگم؟!

می‌خوام بهت بگم که......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط