بردن همیشه به معنای خوشبخت بودن نیست."

بردن همیشه به معنای خوشبخت بودن نیست."
دیدگاه ها (۰)

عکس پست صحنه اسگویید گیم 🔪☠️🩸

عکس پست صحنه اسگویید گیم 🔪☠️🩸

بردن همیشه به معنای خوشبخت بودن نیست."

"اگه تو بازی مرکب بودی، کدوم کاراکتر رو انتخاب میکردی؟"

🔴 «حَربٌ‌ لِمَن‌ حارَبَکُم» نباید فراموش بشود«حَربٌ‌ لِمَن‌ ...

-سکوت همیشه به معنای پاسخ مثبت نیست ؛ گاهی به این معناست که ...

یکی از چیزهایی که انسان رو همیشه خوشبخت نگه میداره...👌🤍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط