"اگه تو بازی مرکب بودی، کدوم کاراکتر رو انتخاب میکردی؟"

"اگه تو بازی مرکب بودی، کدوم کاراکتر رو انتخاب میکردی؟"
دیدگاه ها (۲)

بردن همیشه به معنای خوشبخت بودن نیست."

بردن همیشه به معنای خوشبخت بودن نیست."

"اگه تو بازی مرکب بودی، کدوم کاراکتر رو انتخاب میکردی؟"

"اگه تو بازی مرکب بودی، کدوم کاراکتر رو انتخاب میکردی؟"

محبوبه بودی کدوم رو انتخاب میکردی ؟! 😜 #بامداد_خمار

تو جاش بودی کدومو انتخاب میکردی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط