سالگــرد هـفتمین بودنت تو زنـدگیـم مبارکـ اکسیـژن قلبـمـ:

سالگــرد هـفتمین بودنت تو زنـدگیـم مبارکـ اکسیـژن قلبـمـ:(❤️‍🩹🥲🫂
@parnyaaaaaaaaaaaa
دیدگاه ها (۱)

کم کم باید برا ایدلا سوتین بگیریم:) مث کوک و نامی

گایز گوشیمو عوض کردم میرم ت پیج سومم برا همیشه اونو فالو کنی...

حیح:) @parnyaaaaaaaaaaaa

چیزی ندارم ک بهت بگم ولی... واقعا واقعا عاشقتم:) @parnyaaaaa...

بودنت تو زندگیم مثل این موزیکه : ♡

اگه تو نبودی کسی حواسش به من نبود مرسی بابت بودنت رفیق:R❤🤜

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط