چیزی ندارم ک بهت بگم ولی...

چیزی ندارم ک بهت بگم ولی...
واقعا واقعا عاشقتم:)
@parnyaaaaaaaaaaaa
دیدگاه ها (۳)

حیح:) @parnyaaaaaaaaaaaa

سالگــرد هـفتمین بودنت تو زنـدگیـم مبارکـ اکسیـژن قلبـمـ:(❤️...

عاره بابا اصلا:) @parnyaaaaaaaaaaaa

کاش میتونستم بهت بگم که چقدر عاشقتم و حاضرم خودمو فدات کنم ...

واقعا هیچی ندارم بگم 🫦🤙🏻

واقعا چیزی ندارم بگم از شدت حق بودنش-

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط