سخنی ندارم

دیدگاه ها (۵)

خدایی اگه Entp ها عصبانی میشن یه شخصیت دیگه ای میشن

من و دوستام وقتی سوسک میبینیم

🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐

چه خفنه ادیتش

سخنی ندارم..

سخنی ندارم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط